Metaforinės Kortos

Individualūs Mokymai

Žinios ir praktiniai užsiėmimai pritaikyti išskirtinai Jūsų poreikiams.

Apie mokymus

Mūsų vaizduotė yra beribė, tik kažkodėl ją suvaržome, laikome ne itin praktišku dalyku. Taip, galbūt ne visoms svajonėms ir fantazijoms lemta ir verta išsipildyti, tačiau tai kas įvyko, ką jau pasiekėme tikrai prasidėjo nuo minties, noro, įsivaizdavimo kokiais norime būti ar ką norime turėti. 

Metaforinių kortų mokymai išlaisvina mūsų potencialą. Įsileidę daugiau kūrybiškumo į savo gyvenimą, kasdienę ar profesinę veiklą,  atrasime daug naujų idėjų, sprendimų ir leisime pasąmonei atverti mūsų tikruosius norus.

Metaforinės kortos yra nuostabios savo paprastumu ir efektyvumu. Jas gali naudoti tiek profesionalus psichoterapeutas, socialinis ar personalo darbuotojas, tiek paprastas žmogus, norintis geriau pažinti save. Metaforos padeda atskleisti mūsų troškimus, įsitikinimus ir esant poreikiui juos transformuoti, papildyti labiau ekologiškais sprendimais.

Nauda Jums

Suprasite ir įvaldysite naują, itin efektyvų terapijos ir konsultavimo būdą. Tai puikus pasirinkimas, kuomet reikia gilesnio požiūrio, naujų idėjų ir kūrybingumo. Platus kortelių pasirinkimas leidžia jas naudoti įvairiose veiklos srityse. Tai saugus ir lengvas būdas susisiekti su pasąmone.

Naudojant korteles lengviau užmegsti ryšį su klientu, išlaisvinti jo kūrybingumą ir atvirumą. Perkėlus probleminę situaciją ar keblius santykius į metaforines kortas galima lengviau disocijuotis, pažvelgti į viską iš šalies ir priimti emociškai nepaveiktus sprendimus.
Metaforinės kortos atveria žmogaus pasąmoninius norus, įsitikinimus, baimes. Aiškiai supratęs kas stabdo, neramina, klientas gali lengviau priimti sprendimą atsisakyti balasto, svetimų įtaigų, spaudimo ir siekti savo tikrųjų tikslų. Stipri motyvacija veda link norimo rezultato.
Nauja metodika

Suprasite ir įvaldysite naują, itin efektyvų terapijos ir konsultavimo būdą. Tai puikus pasirinkimas, kuomet reikia gilesnio požiūrio, naujų idėjų ir kūrybingumo. Platus kortelių pasirinkimas leidžia jas naudoti įvairiose veiklos srityse. Tai saugus ir lengvas būdas susisiekti su pasąmone.

Gilesnis požiūris

Naudojant korteles lengviau užmegsti ryšį su klientu, išlaisvinti jo kūrybingumą ir atvirumą. Perkėlus probleminę situaciją ar keblius santykius į metaforines kortas galima lengviau disocijuotis, pažvelgti į viską iš šalies ir priimti emociškai nepaveiktus sprendimus.

Trokštamas rezultatas​

Metaforinės kortos atveria žmogaus pasąmoninius norus, įsitikinimus, baimes. Aiškiai supratęs kas stabdo, neramina, klientas gali lengviau priimti sprendimą atsisakyti balasto, svetimų įtaigų, spaudimo ir siekti savo tikrųjų tikslų. Stipri motyvacija veda link norimo rezultato.

Mokymų sudėtis

Metaforos - kas tai?
Kas tai yra metaforos ir metaforinės kortos? Kodėl jos dar vadinamos asociatyvinėmis ar projekcinėmis? Koks jų veikimo principas?
Naudojimo atvejai
Kokiais atvejais būtinas, patartinas, o kada nerekomenduotinas jų taikymas? Kokias žmogaus savybes jos padeda apeiti ar sušvelninti?
Metaforų rūšys

Kaip išsirinkti metaforinių asociatyvinių kortų (MAK) tipą? Ar verta jas taikyti pagal Jūsų ir kliento asmenines savybes, veiklos sritį? Ar visos vienodai tinka tiek verslo idėjų tiek dvasingumo ieškantiems?

Kortelių rinkiniai

Kokie kortelių rinkiniai populiariausi Lietuvoje ir pasaulyje? Į ką būtina atkreipti dėmesį renkantis korteles? Kiek rinkinių verta turėti ir kurias naudoti konkrečiais atvejais? Kur jų galima įsigyti?

Naudojimo taisyklės

Kokių darbo ir etikos taisyklių privaloma laikytis dirbant su metaforinėmis kortomis? Kokius klausimus verta užduoti klientui? Kas, kaip ir kada gali interpretuoti kliento pasirinkimus?

Išdėstymo būdai

Kokiais būdais galima naudoti korteles? Geriau išsirinkti ar ištraukti nežiūrint? Kiek kortelių galima rinktis ieškant atsakymo į vieną klausimą? Kokie panaudojimo būdai geriausiai atskleidžia kliento vaizduotę?

Mokymų lektorė

Reda Slavinskaitė
Reda Slavinskaitė

Aš esu mokymų lektorė, konsultantė ir koučingo specialistė. Akredituota Koučingo, Nlp, Eneagramos ir Verslo trenerė, motyvacinio projekto Re-Act autorė. Vedu individualius ir komandinius mokymus įvairiomis temomis, nuo asmeninio tobulėjimo iki profesinių įgūdžių formavimo.

Pagrindinė aistra man visuomet buvo sprendimų paieška, elgesio motyvų analizė, žmonių potencialo atskleidimas bei vaizduotės išlaisvinimas. Tad Metaforinės Kortelės tapo ypatingu atradimu ir labai svarbiu metodu ne tik profesinėje veikloje. Praktinis jų naudojimas pasiteisina visose gyvenimo srityse, nuo vaikų auklėjimo, asmeninių tikslų išsigryninimo iki visos komandos komunikacijos gerinimo ar verslo augimo užtikrinimo. 

Sertifikatai: NLP trenerė, Koučingo trenerė, Eneagramos trenerė, Verslo trenerė (ICTA). NLP ir Koučingo specialistė (ICU). Papildomos specializacijos: Eriksoninė hipnozė, Eneagrama koučinge ir konsultavime, Metaforinės kortos. 

Mokymų kaina

6080 €
90
450

Organizacinė informacija

  • Data ir laikas pagal individualų susitarimą.
  • Mokymai vedami nuotoliniu būdu, naudojant Zoom platformą. 

Dalyvių atsiliepimai

Metaforinių kortų mokymų laukdavau lyg šventės - kaskart nauja įtraukianti informacija, kaskart vis gilesnis savęs pažinimas. Neprailgo nė viena minutė. Priešingai - kaskart užsiėmimas baigdavosi su jausmu "noriu dar". Superinė patirtis. Ačiū, Reda Slavinskaite!
Sigita Kireilė
Labai rekomenduoju visiems praktikuojanties koučingo specialistams, nes tai puiki priemonė padedanti koučingo sesijų metu. Lektorė glaustai, bet išsamiai, aiškiai ir suprantamai išdėstė visą informaciją. Gautas žinias puikiai praktiškai pritaikau savo veikloje.
Loreta Kazlauskaitė
Nuostabūs mokymai! Nuostabi mokytoja, daug praktikų. Žinių gavau labai daug. Visa mokymosi metodika, medžiaga aiškiai suprantama, pritaikoma tiek asmeniškai, tiek dirbant su kitais žmonėmis. Patys aukščiausi vertinimai ir geriausios rekomendacijos.
Neringa Vaišvilienė

Turite klausimų?

Rašykite nedvejodami!

Mes pasiruošę išsamiai atsakyti į visus Jums rūpimus klausimus. 

Patarsime, kaip išsirinkti tinkamiausius kortelių rinkinius ir jų naudojimo mokymus.

lt_LT